.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از مازندران

احداث 22 كيلومتر از كانال شبكه آبياري گلورد، بيان شاعرانه مازندراني‌ها از خرمشهر و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مدير عامل شركت آب منطقه‌اي مازندران گفت: تاكنون 22 كيلومتر از كانال شبكه آبياري سد گلورد احداث شده است.
عزيزالله واحد در بازديد از دو واحد عمراني شبكه آبياري و زهكشي گلورد با بررسي مشكلات اجرايي اين طرح اظهار داشت: تاكنون صد هكتار از اراضي براي براي احداث 35 كيلومتر از كانال تملك شده و هم اكنون سه پيمانكار در بخش‌هاي مختلف اين طرح مشغول به كار هستند كه بخش نخست پروژه شامل سد انحرافي نكا رود و كانال اصلي آن به‌ طول چهار كيلومتر به اتمام رسيد.
وي بيان داشت: بخش دوم پروژه شامل سد انحرافي شاه‌بند به طول 25 كيلومتر است كه با 65 درصد پيشرفت در دست انجام است.
واحد افزود: بخش سوم طرح كه شامل واحد عمراني به طول 90 كيلومتركانال درجه يك و 250 كيلومتر زهكش است كه ظرفيت 13 درصد پيشرفت در دست انجام است و اميد داريم با اعتباري كه در سال جاري به اين طرح مهم اختصاص يافت و ظرفيتي كه در بخش مشاوره‌اي، پيمانكاري و كارفرمايي اين طرح وجود دارد، تا پايان سال به 50 درصد خواهد رسيد.

* شاعران مازندراني از خرمشهر مي‌گويند
در سالروز فتح خرمشهر همايش‌هاي ادبي و شب‌هاي شعر رونق مي‌گيرد
اين همايش ادبي با عنوان بوي خاك با حضور شاعران برجسته استان، يكشنبه سوم خرداد در مجتمع فرهنگي وهنري امام خميني (ره) آمل برگزار مي‌شود.
در پرپايي اين همايش مركز بسيج هنرمندان، معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه كربلا و اداره‌هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌هاي نكا و تنكابن نيز مشاركت دارند.
شهادت نخلستان ديگر برنامه‌اي است كه با حضور شاعران برجسته استان سوم خرداد در سالن اجتماعات مركز فني وحرفه‌اي شهيد رجايي نكا برگزارمي‌شود.
در كلار آباد نيز ديگر همايش ادبي با عنوان هشت فصل جنون با حضور شاعران استان سوم خرداد در سالن منابع طبيعي برگزار مي‌شود.

‌* شناسايي عامل جعل رسيد برگشت كالا برگ از سوي سازمان بازرگاني مازندران
رئيس سازمان بازرگاني مازندران گفت: عامل جعل رسيد برگشت كالا برگ از سوي سازمان بازرگاني مازندران شناسايي شد.
عباسعلي وفايي‌نژاد با اشاره به اينكه عامل اين جعل شناسايي و پرونده نامبرده به مراجع قضايي ارسال شده است، افزود: اين شخص كه يكي از كاركنان شركت تعاوني بود 17 هزار و 708 فقره برگ رسيد‌ كالا برگ جعل كرده است.
وي تصريح كرد: به‌ زودي پرونده اين متخلفان نيز تشكيل و براي رسيدگي به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.
وفايي‌نژاد به نحوه نظارت اين سازمان در خصوص نهاده‌هاي كشاورزي در سراسر استان اشاره و اعلام كرد: ضرورت توزيع بهينه و نيازسنجي مناسب توسط مسئولان يكي از ضروريات است كه بايد به آن توجه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.68 seconds.